loading...
پرتال تفریحی نت گودال | عکس های داغ , اس ام اس های جدید , دانلود اهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , مطالب عاشقانه ,
کسب کار راحت
فقثص

admin بازدید : 23 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

آیا برای دوران بارداری آماده اید؟

http://www.royanmama.com/wp-content/uploads/2014/08/bardari.jpg

شاید بچه دار شدن برای هر زنی یک رویا و آرزو باشد اما پاسخ به این سوال که مناسب ترین زمان برای بچه دار شدن چه وقت است مسئله مهمی در زندگی زنان محسوب میشود. برای بچه دار شدن بهتر است ابتدا تمام مقدمات دوران بارداری را آماده کنید. ما در این مبحث چند نکته مهم قبل از بارداری که باید به آن توجه کنید برای شما یادآوری میکنیم.

elahi43 بازدید : 40 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

 

افسردگی فصلی در پاییز و راهکارهای رهایی از آن را در گفت‌و‌گو با دکتر فربد فدایی روانپزشک و مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی زیر ذره بین قرار داده‌ایم.

اوج افسردگی پاییزی چه زمانی است؟

elahi43 بازدید : 27 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

چربی دور شکم

مجله سلامت ؛ ما طبیعتمان این است که گول بخوریم! هر چه که در مجلات بخوانیم و یا در یک شبکه‌های اجتماعی ببینیم را باور می‌کنیم، بدونی اینکه حتی تحقیقی انجام دهیم.

admin بازدید : 28 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (1)

تاثیر رابطه جنسی دهانی در ارگاسم

تاثیر رابطه جنسی دهانی در ارگاسم

 یکی از مراحل مهم پیش نوازش رابطه جنسی دهانی مرد برای زن است. معمولا مردان ابایی از این کار ندارند و به راحتی این کار را برای زن انجام می دهند. همچنین زنان تمایل زیادی برای این کار دارند و دوست دارند مرد برای ایشان این تحریک را انجام دهد.

elahi43 بازدید : 22 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

 

احساسات کودک,تربیت کودک,روانشناسی کودک

برخی از کودکان دیر با دیگران گرم می گیرند، آنها قبل از آنکه از یک مهمانی لذت ببرند نیاز دارند موقعیت را ارزیابی کنند اما برخی کودکان درونگرا هستند و نیاز دارند زمانی را با افکارشان تنها باشند.

elahi43 بازدید : 22 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

 

حقيقت ازدواج,عشق و ازدواج ,ازدواج موفق

بارها شنيده‌ايم كه براي خوشبختي عشق لازم است ولي كافي نيست، عشق به ما نيرو، استقامت، جرات، پشتكار، اميد، هيجان و انگيزه حركت مي‌دهد تا با آگاهي، عقل و درايت و تلاش رودخانه متلاطم زندگي را به سلامت طي كنيم. بدون آگاهي و تعهد، عشق، تنهايي ما را به هيچ‌جا رهنمون نخواهد شد. سعي مي‌کنم به برخي از رايج‌ترين باورهاي درست و نادرست درباره عشق و ازدواج اشاره ‌کنم.

elahi43 بازدید : 21 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

 

رابطه جنسی,رابطه زناشویی,آموزش روابط زناشویی

خواسته های جنسی زنان
در اکثر مواقع کسی که برای رابطه جنسی  پیشقدم می شود ،مرد است و در برخی مواقع زنان خواسته های جنسی خود را مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار او را در این ارتباط مشایعت می کنند. اما واقعیت این است که خیلی از زنان سرد مزاج نیستند و در کنار یک همسر تحریک کننده ،از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل می شوند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید؟

elahi43 بازدید : 26 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

چگونگی جلوگیری از شیوع ابولا

چطور ابولا نگیریم؟
در حالی که شیوع بیماری ابولا ادامه دارد، نگرانی از ابتلا به این بیماری رو به افزایش است.
کارشناسان اطلاعات بیشتری درباره چگونگی جلوگیری از شیوع این بیماری، که حدود ۷۵۰۰ نفر را در آفریقای غربی به آن مبتلا شده‌اند، پیدا کرده‌اند. نبرد سختی برای پیشگیری از این بیماری مرگبار که بیش از نیمی از مبتلایان به خود را می‌کشد در گرفته است.

Ebola-fesgheliha.net (3)

 

elahi43 بازدید : 25 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

 

arza-hamsar-fesgheliha.net

اطلاعات لازم در مورد رضایت جنسی و ارگاسم خانم ها
از آنجا که در کشور ما بسیاری از افراد در مباحث مرتبط با امور جنسی شرم و حیای زیادی از خود نشان می‌دهند، بسیاری از ازدواج‌ها به همین دلیل با ناآگاهی طرفین همراه است و در نتیجه پس از گذشت مدتی از زناشویی ممکن است مشکلات زیادی برای زوجین در روابط حسی آن‌ها پیش آید.

elahi43 بازدید : 31 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

شما هم مانند همه، دوست دارید عمر طولانی، شاد و بدون بیماری داشته باشید. بنابراین اولین کاری که بدین منظور باید انجام دهید چیست؟ رژیم غذایی خود را تغییر دهید. در طی تمرین های منظم ورزشی، رژیم غذایی یکی از مهمترین عوامل طول عمر است. محققان طبق مطالعه ای که بر روی ساکنان اکیناوا به دلیل طول عمرزیادشان، ساکنان جزایر سان بلاس برای عدم وجود بیماری های قلبی در جامعه شان، انجام دادند رژیم غذایی آنها را به عنوان عامل اصلی طول عمرشان پیشنهادکرده اند. در نظر داشته باشید یک رژیم غذایی ضعیف و ناسالم می تواند به بیماری های قلبی، سرطان و دیابت منجر شود. در اینجا به 10 غذایی که باعث افزایش طول عمر می شود می پردازیم

elahi43 بازدید : 31 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

 

تقویت سیستم ایمنی بدن, درمان سرماخوردگی

همان طور که می‌دانید رژیم غذایی و سبک زندگی در ابتلا و درمان خیلی از بیماری‌ها و شرایط بالینی نقش تعیین‌کننده‌ای دارند؛ اما یکی از بیماری‌هایی که در فصل پاییز شیوع بالایی می‌گیرد سرماخوردگی و آنفلوانزا است. وقتی خودمان یا یکی از نزدیکانمان به سرماخوردگی و آنفلوانزا مبتلا می‌شویم، همین طور توصیه‌های تغذیه‌ای است که از این طرف و آن طرف به گوش می‌رسد؛ اما دیگر وقت آن رسیده که به این موضوع نگاه کاملا علمی داشته باشیم. چیزی که در پیشگیری و درمان سرماخوردگی مهم است تقویت سیستم ایمنی بدن است؛ اما چگونه؟ چطور سیستم ایمنی بدنمان را تقویت کنیم؟

elahi43 بازدید : 25 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

 

جراحی زیبایی بینی,راینوپلاستی

 

اصول مراقبت های جراحی زیبایی بینی یا راینوپلاستی

 

اگر چه علم استتیک ( Eastetic )یا زیبایی شناسی به طور مشخص در قرن بیستم مورد توجه قرار گرفته است ولی از زمان افلاطون به تعریف مقوله زیبایی پرداخته شده و پاسخ های چون وجود تناسب در موضوع و توانایی ایجاد لذت و احساس مطبوع و آرامش و شادی در مخاطب برای تعریف زیبایی داده شده است . میرود .

elahi43 بازدید : 26 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

 

خشکی پوست,ترک خوردن پوست لب,خشکی پوست لب‌ها

شروع پاییز برای خیلی از ما، مخصوصا بچه‌ها با خشکی پوست لب‌ها همراه است. این خشکی می‌تواند با حرف زدن و حرکت زیاد دهان، باعث ترک خوردن پوست لب و بدتر شدن شرایط فرد شود.

در این مطلب با دکتر نصیری‌کاشانی، گفت‌وگویی داشتیم تا با علل، راه‌های پیشگیری و درمان خشکی و پوسته‌ریزی لب بیشتر آشنا شویم.

elahi43 بازدید : 22 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

 

تغذیه زن بارداری,تغذیه دوران بارداری,غذای زن باردار

یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی که در عین حال مصرفش بسیار خطرناک است و مسایل بسیاری درباره بهداشت مواد اولیه آن وجود دارد، کباب کوبیده است.

 یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی که در عین حال مصرفش بسیار خطرناک است و مسایل بسیاری درباره بهداشت مواد اولیه آن وجود دارد، کباب کوبیده است.

elahi43 بازدید : 343 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

 

کمرویی در کودکان,کودکان کمرو,

فرزندی دارم که بشدت از جمع گریزان است. نمی داند در حضور مردم چگونه باید رفتارکند،صورتش به شدت سرخ می شود. رفتارش در خانه و مدرسه متفاوت است و هیچ وقت ازحق خود دفاع نمی کند.

elahi43 بازدید : 22 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

 

زيبا شدن,بهترين راه براي زيباشدن,زیبایی صورت

اين که آدم هيچ وقت براي هيچ قراري دير نکنه، توقعي بيجاست. يه روزهايي پيش مياد که از شدت کمبود وقت آدم مجبور ميشه خيلي از قسمت هاي مورد علاقه آماده شدنش رو کنار بذاره.

elahi43 بازدید : 31 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

 

شوره سر, ریزش مو, ریزش موهای ارثی

ریزش مو یک فرآیند مداوم نیست و فراز و نشیب دارد. در یک دوره موهای فرد می ریزند و در دوره ای دیگر ریزش مو متوقف می شود. در درمان ریزش مو، پیداکردن علت آن بسیار مهم است. امروزه در داروخانه ها تونیک های مختلف تقویت مو وجود دارد که ممکن است در درمان ریزش مو موثر باشند. اما مسئله این است که تا علت ریزش مو مشخص نباشد، استفاده از این مواد شاید خیلی کمک کننده نباشد. اگر کسی کم خونی و یا اینکه مشکل تیروئید داشته باشد و دچار ریزش مو باشد، باید بر اساس مشکلی دارد به درمان ریزش مو پرداخت.

admin بازدید : 38 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

کاندوم زنانه و نحوه استفاده صحیح از آن + عکس

+18-mahboobtarin-ir

عکس کاندوم زنانه ، طریقه استفاده از کاندوم زنانه

کاندوم زنانه و نحوه استفاده صحیح از آن

کاندوم زنانه یا FC چیست ؟

کاندوم زنانه (Female Condom) به صورت لوله ای پلاستیکی، نازک و قابل انعطاف از جنس پلی اورتان (polyurethane) ساخته شده است که طول آن در حدود ۱۷ سانتیمتر می باشد که در حین رابطه جنسی توسط زن استفاده می شود.

admin بازدید : 33 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

دلایل درد در نخستین رابطه جنسی

چرا شب اول یا شب زفاف در رابطه جنسی درد احساس میکنیم ؟

 

اولین رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناک نیست اما برای برخی از زنان (و یا حتی مردان) امکان دارد که این ارتباط در شب زفاف نامطلوب و دردناک شود. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 448
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 889
  • بازدید سال : 21,714
  • بازدید کلی : 126,798